Schoenberg Der Rote Blick (Red Gaze), 1910. Одним
з найвизначніших досягнень Шенберґа стала його незавершена опера на
біблійний сюжет «Мойсей та Арон», розпочата ще на початку 30-х років.
Вся музика опери будується на одній 12-звучній серії. Головна партія
Мойсея виконується лектором в манері Sprechgesang, роль Арона доручена
тенору.
Arnold Schönberg - Moses und Aron - Georg Solti Genre: Classical | APE&CUE | 2 CD | Covers | ~ 400Mb | Rs.com, narod.ru Composer: Arnold Schönberg Conductor: Sir Georg Solti Performer: Franz Mazura, Philip Langridge, Aage Haugland, Barbara Bonney, Mira Zakai, et al. Orchestra: Chicago Symphony Orchestra , Chicago Symphony Chorus Recorded: April, May 1984 Label: Decca
Tracklist Disc: 1 1. Act One, Scene 1: Einziger, Ewiger, Allgegenwartiger - Franz Mazura 2. Act One, Scene 2 - Franz Mazura/Philip Langride 3. Act One, Scene 2: Ich Hab Ihn Gesehn/Moses? Der Den Fronvogt Erschlug?/Ein Lieblicher Gott! 4. Act One, Scene 2: Bringt Ihr Erhorung/Der Einzige, Ewige, Allmachtige/Der Gerechte Sieht Ihn...
Disc: 2 1. Interlude - Chicago SO/Sir Georg Solti Listen 2. Act Two, Scene 1: Vierzig Tage! - Chicago Sym Chor/Sir Georg Solti 3. Act Two, Scene 2: Wo Ist Moses?/Volk Israels! - Chicago Sym Chor/Sir Georg Solti/Philip Langridge 4. Act Two, Scene 3: Dieses Bild Bezeugt/Preperations For The Feast/Tanz Der Schlachter/O Gotterbild... 5. Act Two, Scene 4 - Franz Mazura/Chicago Sym Chor/Sir Georg Solti 6. Act Two, Scene 4: Aron, Was Hast Du Getan?/Unvorstellbarer Gott! - Franz Mazura
Арнольд Ше́нберґ (нім. Arnold Schönberg; *13 вересня 1874, Відень — †13 липня 1951) — австрійський композитор, педагог, музичний теоретик і диригент, засновник Нововіденської композиторської школи.
Біографія Шенберг народився 13 вересня 1874 у Відні
у сім'ї небагатого купця єврейського походження. Значний вплив на
розвиток композитора мали уроки А. Цемлінського. В 1895-99 керував
самодіяльним, 1901-03 диригував оркестром та вмкладав в консерваторії
Штерна. З 1903 викладає у школі Шварвальд у Відні. Серед його учнів — А.фон Веберн, А.Берг,
Э. Кшенек, Е. Веллес і Г. Ейслер. В 1911 випускає підручник гармонії
(Harmonielehre), в якому узагальнив свої міркування про музику та
педагогічний досвід. З 1925 — професор композиції в Прусській академії мистецтв в Берліні де працював до 1933.
В 1933 з приходом до влади фашистів був звільнений з посади професора й
невдовзі вимушений був покинути Німеччину, й переїхати до Франції, а
потім до США, де викладав спочатку в Консерваторії Малкина в Бостоні, з 1935 — в університеті Південної Каліфорнії, з 1936 — в Каліфорнійському університеті в Лос-Анджелесі, у 1940 отримав громадянство США. Помер Шенберґ у Лос-Анджелесі 13 липня 1951.
Творчість Прийнято виділяти три творчих періоди Шенберга. Твори першого періоду (ор. 1-10, 12-14) продовжують традиції пізньоромантичного мистецтва Р.Вагнера, А.Брукнера, Р.Штрауса і Г.Малера.
В той же час вже ранній творчості Шенберга притамані лаконічність
викладу ідеї і прозора фактура. Критики відмічають також логічність
розвитку і структурну чіткість в його творах, а також майстерну
поліфонічну техніку, що зближує його з Й.Брамсом. Серед найбільш значних творів — секстет «Просвітлена ніч» (1899) та симфонічна поема «Пелеас і Мелізанда» (1902). В творах 1905—1910 років («Камерна симфонія» (1906) та ін.) спостерігається схильність композитора до експресіонізму.
Напружений емоціний стрій творів цього періоду зближує композитора з
поетами та художниками експресіоністами, творам цього періоду
характерна напруженість, підвищена експресивність та деформованість
образів, ускладнення тональної системи, загостреність засобів музичної
виразності. З 1909 починається другий етап творчості Шенберга, що характеризується відмовою від тональної системи, та ствердженням атональності, що спирається на дисонантні інтервали без розв'язання у консонанс. Серед перших атональних творів — 3 фортепіанні п'єси ор.11 та монодрама «Очікування» («Erwartung») ор.17. В циклі мелодекламацій «Місячний П'єро» Шенберґ пропонує принципово новий прийом вокального виконавства — Шпрехґезанґ (нім. Sprechgesang — букв. мова-голос), який являє собою дещо середнє між вільним інтонуванням мови та співом. Пошуки гармонічної організації звуків приводять композитора до винаходу додекафонії. Серед перших додекафонічних творів — сюїта для фортепіано ор.25 (1921—1923), варіації для оркестру (1928)
Rapidshare
| http://rapidshare.com/files/174189291/Moses_und_Aron.part1.rar http://rapidshare.com/files/174197188/Moses_und_Aron.part2.rar http://rapidshare.com/files/174208266/Moses_und_Aron.part3.rar http://rapidshare.com/files/174222187/Moses_und_Aron.part4.rar http://rapidshare.com/files/174218741/Moses_und_Aron.part5.rar |
narod.yandex
| http://narod.ru/disk/4455213000/Moses_und_Aron.part1.rar.html http://narod.ru/disk/4457473000/Moses_und_Aron.part2.rar.html http://narod.ru/disk/4458173000/Moses_und_Aron.part3.rar.html http://narod.ru/disk/4458909000/Moses_und_Aron.part4.rar.html http://narod.ru/disk/4459407000/Moses_und_Aron.part5.rar.html |
|